Potvrda kvalitete

Potvrda kvalitete - garancija uspjeha

Certifikacijom proizvoda do tržišta

Svrha ovog projekta je omogućiti tvrtki MONT TRADE pristup većim kupcima (hotelske kuće koje u svom poslovanju imaju kampove), velikim kampovima i tržištu EU, certifikacijom dodatna četiri najtraženija proizvoda u 2018 godini prema normama (EN ISO 1647:2012 i EN ISO 1949:2011+A1:2013), a sve sa ciljem podizanja kvalitete proizvoda, povećanja prodaje, povećanja izvoza, daljnjeg razvoja i povećanja broja zaposlenih.

Projekt se sastoji iz četiri (4) glavna elementa.

  • Prvi element se sastoji iz izrade tehničkih mapa za svaki od proizvoda. Tvrtka će angažirati vanjskog stručnjaka koji će provesti analizu postojećeg stanja dokumentacije i načina gradnje, dati smjernice za dopune i izmjene, te izraditi kompletne tehničke mape sukladno zahtjevima norme EN ISO 1647:2012 i EN ISO 1949:2011+A1:2013.

  • Drugi element je provođenje nadzora gradnje i inspekcije nad svakim proizvodom od strane ovlaštene institucije sukladno zahtjevima norme EN ISO 1647:2012 i EN ISO 1949:2011+A1:2013. Rezultat ovih pregleda i inspekcija biti će Potvrda o sukladnosti za naše proizvode.

  • Treći element je ovim pozivom propisan uvjet informiranja i vidljivosti, u skladu s točkom 5.6 uputa za prijavitelje, predviđeno je izrada elemenata vidljivosti koje će se staviti na novo proizvedene proizvode, kataloge i brošure. Planiramo napraviti i redizajn WEB stranice, te provesti oglašavanje u specijaliziranim medijima.

  • Četvrti element je administracija i izvještavanje koji se također mora provoditi sukladno s točkom 5.4 i 5.5 uputa za prijavitelje. Sastoji se od imenovanja tima ta realizaciju projekta, provođenja nabave, kvartalnog izvještavanja, završnog izvještaja i izvještavanja nakon završetka projekta.


Planirano vrijeme realizacije projekta je 12 mjeseci.

Početak realizacije projekta predviđa provođenje postupaka javne nabave za pružatelje usluga, aktivnosti vezane za vidljivost i administraciju (Element 3 i Element 4). Aktivnosti vezane na Element 3 i 4 trajati će svih 12 mjeseci. Od drugog mjeseca sa radom započinje pružatelj usluga iz (Elementa 1). Planirano vrijeme za svaku od kućica je dva mjeseca, ukupno 10 mjeseci. Paralelno sa završetkom pripremnih radova izrade tehničkih mapa na prvoj kućici u trećem mjesecu projekta, sa radom započinje ovlaštena institucija koja provodi nadzor nad prvim proizvodom (Element 4).

Aktivnosti unutar Elementa 4 trajati će 10 mjeseci od 3 do 12 mjeseca.


Ukupna vrijednost projekta: 351.562,50 HRK (od toga ukupni prihvatljivi troškovi: 281.250,00 HRK).
Bespovratna sredstva: 236.250,00 HRK (intenzitet potpore: 84,00%).


Kontakt osoba

Marko Genda
Voditelj nabave i prodaje
Broj telefona: +385 95 769 2364
E-mail: prodaja@mont-trade.hr